ponedeljek, 15. december 2008

Zamolčan ambasador in kroglice Damjan Murko

Na tem mestu želim z vsemi deliti neizmerno veselje ob izboru novega ambasadorja. Pri tem me razveseli tudi dejstvo, da nisem Štajerec, čeprav nimam proti njim čisto nič (zdaj me sicer veseli tudi, da nisem ambasador, čeprav me doslej takšen naziv ne bi motil).

Pri omembi tebe Damjan Murko, po novem Ambasador z veliko začetnico, drugače pa štajerska sraka štajerski slavček, naš največji estradnik, talentiran umetnik, s prefinjenim glasbenim posluhom in še lepšim glasom, se vedno spomnim vseh tvojih glasbenih uspešnic, s katerimi nas vedno znova razveseljuješ in jih vrtijo vse slovenske glasbene postaje. Če bi se rodil nekoliko prej, bi danes jedli tvoje kroglice namesto Mozartovih in plesali bi na tvoje valčke in četvorke! Razne Beatlese, Rolling Stonese in Queene bi svet gladko ignoriral, saj bi bili samo tvoja slaba kopija. Navadni plagiatorji!

Ko slišim tvoje uspešnice, recimo tisto, katere naslov imam zdaj čisto na koncu jezika, se mi od blaženega ugodja vedno postavijo pokonci vse dlake. Tudi tiste, za katere še vedel nisem, da jih imam in bi me tule o njih govoriti bilo pošteno sram. Želim ti še obilo uspehov in posegaj še naprej z za slovenske razmere neverjetnimi nakladami za zlatimi in diamantnimi ploščami. Samo zate bi svet moral izdelati še trši in dražji kamen od diamanta, ker samo takšna plošča bi bila zate dovolj. Če nam to v doglednem času ne bo uspelo, apeliram na katerokoli zunajzemeljsko civilizacijo, ki je tak kamen že izdelala, "Nehajte se skrivat in ga nemudoma dostavite na Zemljo. Vem, da berete moj blog! In ne nosite ga v Washington DC, da bi prasci kapitalistični spet posneli nov film. Prinesite direktno na Najdi.si!"

Hkrati želim okarati tudi vse nesramnike z Dr. Onyxom ter hadom na čelu. Prasci škodoželjni ste, da veste! In potem še Pop TV in njihov PopIn. Za vas ne morem izbrati niti besede prasci škodoželjni, ampak prasci pozabljivi! Kako ste lahko povsem nenamerno pozabili omeniti gospoda Damjana Murkoja? Pravzaprav ga vaša Urška ni niti z besedo omenila! Vse samo o tej amaterki. Pa kdo sploh je Rebeka Dremelj? Siguren sem, da lanskega ambasadorja Plestenjaka niste pozabili omeniti, a? Pa polizan podalpski latino tip nima pojma, kako se drži kitara. Niti obriti se ne zna.

Resnično sem razočaran nad vami. Povsem na dnu. Od žalosti me bo pobralo in zjutraj me bo lasten otrok našel na tem stolu pred monitorjem z izbuljenimi očmi in s prsti še zmeraj oklepajoč se tipkovnice in miške. In vi boste krivi! Moja zadnja želja je edino, da bi ti Damjan pel na mojem prezgodnjem pogrebu.

Povezane objave:



2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Sočustvujem z tvojim otrokom

En Kovač pravi ...

@Anonimni
Preživel sem. Človek očitno zdrži več, kot sem se bal.

Objavite komentar