sreda, 17. december 2008

S kolom po glavi

Nasilje nad otroci (Vir: The Sun)Drobne živalce, ki znajo občasno obiskati naše stanovanje, bi vedele povedati, da sem izjemno nenasilen tip. Poleti pajke nosim na balkon ali jih puščam skozi okno, pozimi jih skrivam pred Bojaninim sesalcem. Zablodele čebele, ose in čmrle prav tako usmerjam nazaj v naravo. Tudi muhe ponavadi samo "izženem" iz stanovanja. Z mačkami in psi sem itak na "ti". Celo ostareli mačkoni hitrih refleksov in še daljših krempljev, ki jih niti lastniki ne upajo cartat, pri meni predejo kot drobne mucke! Še rake iz Ledave sem v mladih letih reševal pred nekaj nasilnimi kolegi, ki so jim želeli trgati klešče (ja, takrat so bili raki tudi v Ledavi).

Edini na moji kill-listi so nadležni komarji. Sicer pa oni vedno sami prvi začnejo! Tudi do ljudi skušam biti čimbolj nenasilen, od mene jih včasih kdo dobi po grbi edino verbalno.

Zakaj vam zdaj vse to pišem? 

Včasih si enostavno ne morem pomagati in me ima, da bi nekoga z debelim kolom parkrat pošteno po glavi (da ne rečem še kaj hujšega).

Da se me ne boste zdaj vsi po vrsti bali - v mislih imam točno določene osebke. Stvore, ki se izživljajo nad nemočnimi otroci. (Nasprotniki smrtne kazni in "zoba za zob" lahko tule tudi nehate brati. Zadeva vam namreč ne bo všeč.)

Vir: Stock.XCHNG

"Argumentov" za take misli imam na žalost še preveč. Vsakodnevno jih lahko beremo ali poslušamo:

  • "originalni" avstrijski Fritzl (držal hčerko v ujetništvu in jo posiljeval 24 let),
  • njegova britanska kopija (27 let posiljeval svoji hčerki),
  • Fritzlova poljska kopija (hčerko držal v ujetništvu in posiljeval 7 let),
  • očim iz Londona (17- mesečnega pastorka grozljivo mučil in na koncu ubil), 
  • belgijsko učiteljico Genevive Lhermitte (prerezala vratove svojim petim otrokom),
  • angleškega očeta (petmesečno hčerko umoril, ker ga je zbudila z jokom),
  • hrvatico iz Stuttgarta (svojo 4-letno hčer vrgla v reko),
  • srbkinjo Snežano M. (svojega triletnega otroka večkrat poslala čez prag in naj bi mu zlomila tudi čeljust).

Verjetno pa je še več takih, za katere ne bomo nikoli izvedeli in ki podobna dejanja mogoče počnejo ravno v tem trenutku.

Vir: Stock.XCHNG

Če še lahko nekako razumem ljudi, ki koga ubijejo iz maščevanja (jih pa ne podpiram, da ne bo kdo narobe razumel), nikakor ne morem razumeti, kako je lahko nekdo tako krut, da povsem nedolžnemu otroku prizadene toliko gorja? Nekateri od njih potem celo svoja dejanja opravičujejo s trenutnim izbruhom jeze, nekaterim je pa itak vseeno za svoja dejanja. Pa kakšen je to izbruh jeze, ko nekomu režeš prste, puliš nohte, lomiš rebra ali mu prerežeš vrat? Tudi mene včasih lasten otrok razpizdi. Ampak reakcija je kvečjemu dvignjen glas, ne pa lomljenje rok ali nož pod vrat.

Do takih osebkov pač ne čutim nobene milosti. Mi je čisto vseeno, če obžalujejo dogodek ali so ga izvedli v času začasne, trajne ali kakršnekoli neprištevnoti, med "trenutnim" izbruhom jeze, karkoli. Gnusijo se mi in ne zaslužijo si, da tlačijo zemljo. Preden jo nehajo tlačiti, naj še malce poplačajo svoje grehe. Zaradi mene se lahko vsi nasprotniki ostrejših kazni in maščevanja postavite na glavo. Takšno je pač moje mnenje. Dam vam pa vso pravico, da se z mano ne strinjate. Tudi enačite me lahko s temi stvori, nacisti ali komerkoli. Me ne gane. V svoj zagovor naj vam edino povem, da so njihove žrtve bile povsem nedolžne, kar za njih ne moremo trditi!

Tem stvorom po vseh evropskih zakonih "grozi" ali so dobili tole:

  • avstrijcu Josefu Fritzlu grozi do 20 let zapora ali dosmrtna ječa (pri njegovih letih verjetno vseeno),
  • "angleškemu Fritzlu" je sodišče izreklo 25-kratno dosmrtno kazen, kar se sliši veliko, to da bo za rešetkami sedel vsaj 19 let in pol pa ne več tako veliko,
  • "poljskemu Fritzlu" grozi do 15 let zapora,
  • angleškemu očetu, morilcu petmesečne hčerke, je sodišče prisodilo vsega 5 let zapora.

Se komu zdi 5 let zapora primerna kazen za umor ali brutalno mučenje otroka? Zame ne! Niti 20, 30 ali več let ne. Do žrtev in njihovih sorodnikov ter prijateljev se mi zdi celo žaljivo, da so nekateri storilci dlje časa počeli svinjarije, kot bi naj sedeli v zaporu! Javno šibat vsak dan, da ne bo komu še kakšna podobna ideja padla na glavo. Smrtna kazen za njih ne velja! Da bi jo odnesli samo z nekaj minut strahu pred svojim koncem? A a, to pa ne!

Prevzgoje pa naj mi nihče sploh ne omenja. Jebeš prevzgojo pedofila ali sadista, ki bo ob prvem srečanju potencialne žrtve v trenutku pozabil na celotno nekajletno "šolo" in zadevo ponovil! In se nazadnje skliceval na neprištevnost. Dovolj je bilo povratnikov med pedofili, ki so dobili prenizke kazni.

Zanimivo je na primer, da psa, ki napade človeka, preprosto usmrtimo. Čeprav živali delujejo nagonsko. Človeku, kot razumnemu bitju, pa dajemo drugo, tretjo in nekaterim še kakšno možnost za spreobrnitev. S premilo kaznijo vsem storilcem dajemo neke vste legitimnost za njihovo početje. Tudi, če jih sploh dobijo, jih čaka kvečjemu le nekaj let za zapahi. 

Vir: Stock.XCHNG

Povezane objave:



Ni komentarjev:

Objavite komentar