nedelja, 21. december 2008

DARS-ove smeti - zadnji del?

Nekaj časa že opozarjam na smeti ob avtocestnem postajališču Murska Sobota (glej Smetišče na avtocesti in DARS-ove smeti - 2. del). Na zadevo sem opozoril tudi DARS in del odgovora (celoten odgovor je v 2. delu) je bil tudi:

Kot dokaz, da se smeti pobirajo, bi navedel (preverljiv) podatek, da vsak drugi dan podjetje Saubermacher odpelje iz ACB Murska Sobota velik 5 m3 kontejner smeti pobranih z avtoceste in priključkov.

Ker sem opozoril na stanje na točno določenem postajališču, me seveda malo briga, da se smeti (nekje) pobirajo in da Saubermacher pobrane smeti odpelje vsak drugi dan! Na omenjenem postajališču se smeti preverjeno ne pobirajo vsak drugi dan!

Že takrat sem tudi obljubil, da bom vsak dan poslikal točno ene in iste smeti, ki sem jih tam videl vsak dan že od ponedeljka, 15.12.2008. In ker obljuba dela dolg (pa tudi, če dežuje in sneži), je tule par slik. Vsem slikam je skupna večja bela vreča smeti.

Četrtek, 18.12.2008 ob 8:14: dež s snegom, zato tudi malce slabša slika

Petek, 19.12.2008 ob 8:26: bela vreča je še vedno na istem mestu

Petek, 19.12.2008 ob 8:26: ista vreča malce bliže

Sobota, 20.12.2008 ob 14:30: precej več smeti, bela vreča še vedno na istem mestu

Sobota, 20.12.2008 ob 14:31: dokaz, da gre za isto vrečo

Nato se iz 300 metrov oddaljene avtocestne baze pripeljejo "rešitelji" in me presenetijo kar med "delom". Parkirajo pol metra za mojim avtom, sam sem še par deset metrov naprej in jim kažem hrbet. Zato jih sprva nisem niti opazil. Ko ugotovim, za kakšne "goste" gre, rečemo par besed (delavci so bili čisto prijazni). Nato odidem in jim prepustim nadaljnje delo.

Bojana, ki me je medtem čakala v avtu, mi zna povedati, da so najprej poslikali smeti, nato še mene. Če so prišli čisto po naključju ravno pet minut za mano, ali jim je nekdo sporočil, da nek norec spet slika smeti, mi ni znano.

Sobota, 20.12.2008 ob 14:32: "rešitelji"

Da Saubermacher iz Avtocestne baze odpelje smeti vsak drugi dan, torej še ne pomeni, da je tudi postajališče počiščeno vsaj vsak drugi dan! DARS po teh slikah smeti na tem postajališču pobira kvečjemu enkrat tedensko!

V nedeljo ni imelo smisla iti preverjat stanja. Verjamem, da so DARS-ovi delavci počistili postajališče. Jutri bom pa spet preveril, kakšno je stanje. Čeprav mi je že zdaj jasno, da bodo smeti spet tam.

Brez košev in/ali strožjega nadzora na postajališču smeti verjetno ne bo mogoče odpraviti. Žal. In zato čakam na obljubljene koše. Ne pozabite, da obljuba dela dolg!

Povezane objave:



Ni komentarjev:

Objavite komentar