sobota, 31. januar 2009

"Napredek" GSM telefonov

Takoj po nesreče z GSM-om in še preden sem velikodušno dobil na izbiro nekaj rabljenih aparatov, sem vseeno malce prebrskal tudi po ponudbi novih. Baje da danes brez GSM-a ne moreš biti?

To, da na Mobitelovi strani ni mogoče najti praktično ničesar, mi je bilo že znano od prej. Zdaj sem le še dodatno ugotovil, da ima Mobitel praktično že toliko različnih paketov, kot kakšen Microsoft raznih modelov licenciranja. Ne vem, zakaj sploh hodim na to stran? 

Pri nakupu aparata me znamka ne zanima, zanimajo me predvsem karakteristike telefona. In še tu nisem zelo zahteven. Rad bi čim manjši, obvezno preklopni aparat. Se še kdo spomni recimo Motorole V3688? 8 krat 4 krat 2 cm, 80 gramov! Nekaj takega, samo brez štrleče antene. Potem imenik za vsaj 500 oseb, pri vsakem več številk in emailov. Email odjemalec. zmogljiv koledar in organizator. Barvnega ekrana ne rabim, raje imam, če baterija ob normalni uporabi zdrži vsaj 1 teden! Enostaven izklop in vklop zvonenja ter snemanje pogovora. Ko nekoga kličem, naj me s tresenjem opozori, ko le ta dvigne slušalko. Ne maram namreč telefona med hojo pol ure držati na ušesu in čakati na odgovor. Lepo pokličem, telefon držim v roki in ko se klicana oseba oglasi, naj me telefon s tresenjem na to opozori. Omenjeno funkcijo je recimo vseboval moj prejšnji telefon - BenQ (modela se pa ne spomnim). In na zgrešene dohodne klice naj me za božjo voljo opozarja na zunanjem ekranu, ne kot sedanji Samsung, pri katerem za zgrešene dohodne klice vedno izvem šele, ko ga odprem. Pa ima zunanji ekran in še eno lučko nad njim in povsem dovolj bi bilo, če bi le ta ob zgrešenih klicih utripnila vsakih 10 sekund. Za povezavo z računalnikom Bluetooth ali pa čisto navaden USB kabel. Ter spodoben softwear za sinhronizacijo imenika, organizatorja in koledarja z možnostjo uvoza in izvoza v datoteko (CSV, OpenOffice Calc ali MS Excel). Evo, to je vse, kar rabim. Vse želene lastnosti so aparati imeli že pred leti. Kakšen fotoaparat, GPRS, UMTS, GPS in podobne kratice? Me ne zanima! S telefonom želim telefonirati in nič drugega!

Današnja ponudba mobilcev pa je vse kaj drugega. Po merah so večji od predhodnikov, energijsko nesramno požrešni - nekateri znajo baterijo scuzati v enem dnevu, po funkcijah pa vse prej kaj drugega, kot telefoni. Večje mere, slabša baterija (oz. večja poraba), nerodna uporaba (slepo tipkanje po ekranu je zame neizvedljivo, GSM-ov s tipkovnico pa je čedalje manj),... A je to napredek?

Ugotavljam, da "navadnega" GSM-ja sploh ni več mogoče kupiti! Karakteristike nekaterih so na nivoju mojega webserverja! Čisto resno. HTC Diamond recimo: 528 MHz, 128 MB DDR RAM in še dodatnih 4 GB za podatke. Moj web server: 700 MHz, 128 MB RAM, 10 GB diska!

Če moj Samsung kdaj odpove, sploh ne vem, kaj izbrati. V glavnem, čakam, da bo Asus (ali kdo drug) izdelal "EEE Phone". 

Povezane objave:



Ni komentarjev:

Objavite komentar