sreda, 14. januar 2009

Elektrika in voda

Med "plavanjem mrtveca na 2 uri", kot Bojana imenuje moje kopanje, me je prejšnji teden presenetilo malce nadležno kapljanje vode v banjo. Baje so že stari Kitajci metodo uporabljali za mučenje svojih nasprotnikov, kar na meni očitno ne bi delovalo. Ni šans. Bi se Kitajci morali lepo zateči k bolj preverjenim metodam, kot so puljenje nohtov, natezalnica in podobne zadeve ali si izmisliti kakšno drugo metodo.

Vir: stock.xchngFoto: stock.xchng

Kdo se bo pa vznemirjal zaradi par kapljic vode? Naj kaplja. Itak bom (spet) zaspal v banji in me bo zbudila že skoraj mrzla voda ter od razmočenosti boleče blazinice na prstih, da se bom hitro pobral ven.

Medtem, ko sem se veselo prepustil spancu in sem se že približeval REM fazi, me je nekaj na hitro zdramilo. Pojma nimam točno kaj. Morda pa le obstaja šesti čut? Še med na pol priprtimi očmi sem opazil, da te kapljice (seveda med spanjem niso prenehale) ne kapljajo tam nekje pri pipi, kot bi človek pričakoval. Ne. Kapljajo nekje na sredo banje! Pogledam najprej bojler. Ni nič posebnega opaziti. Nato še strop. Nič. Pomislim, da nad nami pravzaprav ni nobenega stanovalca (OK, je, vendar ne nad kopalnico), ki bi lahko pozabil odprto kakšno pipo in bi zadeva čez čas prišla skozi strop. Drugo misel - da pušča streha, čeprav je še precej nova, sem tudi hitro pregnal. Saj dežja, kaj šele snega, ni bilo že dober mesec dni.

Tako se vrnem k bojlerju, ki se mi je že na začetku zdel edini možen krivec bi torej lahko bil bojler, čeprav navzven zgleda povsem nov. Z muko vstanem in malce podrobneje pogledam zadevo. Na goreči lučki bojlerja je ena kaplja, drugje nič. Naivno jo pripišem kondenzu, čeprav mi logika govori, da se motim. Kondenz na toplem bojlerju? Ne bo šlo. Zato, še vedno do kolen v vodi zmigam tole lučko. Ni bilo potrebno uporabiti pretirane sile, da je voda kar začela teči izpod lučke. Po "dodatnem preverjanju" pa še iz luknje, v katero pride električni kabel v bojler.

Bojler zgleda nekje pušča! Jebemubo..., preklejem. Če je navaden fen v vodi z lahkoto pokončal prenekaterega hollywoodskega hrusta, potem bo bojler 100x večji od fena name 2x manjšega od hrusta deloval še bolj uničujoče! V glavnem, kristalno jasno mi je, da voda in elektrika skupaj nista dobra kombinacija. In da bi me zjutraj našli mrzlega in golega, kot me je narava dala, če bi šlo kaj še bolj narobe. Če že umrem nag, naj me z nasmehom na ustih zadene infarkt pri devetdesetih na dvajsetletni obdarjeni blondinki. Bodo vsaj zavistneži imeli kaj za pokomentirati. 

Se hitro spravim iz banje, spustim vodo, izklopim bojler, zaprem ventil za dotok vode in grem lepo spat, srečen, da bom lahko okrog razlagal, kako sem pretental smrt :)

Povezane objave:



Ni komentarjev:

Objavite komentar