sreda, 7. januar 2009

Nižje obrestne mere online bank

Že v svoji dilemi sem prišel na misel, da se bodo obrestne mere za depozite in sredstva na računih v kratkem začele zniževati. 

Na potrdilo mojih misli ni bilo potrebno dolgo čakati. Spletna banka Diba je namreč danes objavila znižanje obrestne mere za sredstva na računih iz sedanjih 4,8% na 4,0%. Sprememba obrestne mere naj bi začela veljati s 11.1.2009. Volksbank je na svojem računu E-obresti obrestno mero znižal še bolj, iz 4,8% na 3,8%.

Vir: stock.xchng

Pri 4,8%-ni obrestni meri ter celo z mesečnim izplačevanjem obresti in to brez vezave, se nam skorajda ni splačalo vezati denarja za dalj časa. Pri novih obrestnih merah pa je že potreben razmislek, ali denar res potrebujemo v vsakem trenutku, ali pa si lahko privoščimo ugodnejšo vezavo. Glede na opazen trend zniževanja obrestnih mer je sedaj verjetno zadnji trenutek, da še ujamemo katero ugodno obrestovano vezano vlogo oz. depozit in vanj naložimo svoje prihranke, preden bodo banke tudi za vezane vloge začele nižati obrestne mere. Za ponudbo Gorenjske banke iz zgoraj omenjene dileme smo sicer že prepozni, saj je veljala le do 6.1.2009, lahko pa še vedno ujamemo precej ugoden NLB-jev praznični super depozit. Ali pa malce pobrskamo med ponudbo drugih bank, da ne bo kdo trdil, da preferiram NLB. Pazite le, da bo obrestna mera v teh negotovih časih nespremenljiva. 

Vir: stock.xchng

Povezane objave:



1 komentar:

Anonimni pravi ...

Živjo,

sory da ti takole pišem, ampak nisem našel kontaktnega obrazca :(

Tvoj blog mi je zelo všeč in me zanima če si morda za izmenjavo povezave z mojim blogom o ekonomiji (je pa v angleščini)

Gre se za blog www.sayeconomy.com

Če si za, mi prosim piši na info@sayeconomy.com

hvala!

Objavite komentar