sobota, 10. januar 2009

Ljubljana za sedmimi gorami in sedmimi vodami

Slovenska tekstilna industrija (kamor prištevam tudi usnjarsko) žal niti z najnižjimi plačami ne more konkurirati Kitajcem. Tako ob najnižjih plačah vsake nekaj časa potrebuje še dodatno pomoč države. Kar pa ne more iti v nedogled in se mora enkrat končati. In tako se kar strinjam z besedami, ki jih je izrekel Matej Lahovnik v včerajšnjih Trenjih. Ima pa prav tudi Rado Pezdir, ko trdi, da bi država morala znižati javno porabo. Razumem tudi delavce, ki so s solzami v očeh od ministra Lahovnika pričakovali nemogoče. In mi je bilo prav hudo ob gledanju javljanj iz Vrhnike.

Dokler jim ni poročevalka s terena postavila vprašanje, ali bi bili pripravljeni oditi na delo v Ljubljano. Moje sočutje je odšlo hkrati z odgovori delavcev, da je Ljubljana pa ja predaleč. Približno se mi sanja, kje je Vrhnika in kje Ljubljana in če me spomin ne vara, lahko iz Vrhnike v Ljubljano skoraj ščiješ! Ker pa nisem s tistega konca, sem preveril še na internetu. OK, scati se verjetno ne da, ampak od Vrhnike do Ljubljane je celih 23 km! Ne vem, ali delavci pričakujejo, da jim bo kdo ponudil službo doma na vrtu? 

Tudi prekvalifikacija nobenemu ne diši. Boljše jamrat, da jih edino njihovo delo veseli. Ja dragi moji, mene bi pa veselilo biti Bill Gates! Pa ne gre. In zato pač delam, kar delam in je v tem trenutku najboljše, kar mi je dosegljivo. In če kdaj svet ne bo več potreboval programerjev, bom pa kaj drugega delal. 

Trenutno se vozim v službo v 30 km oddaljen kraj. Še pred par leti sem se vozil čez 40 km. Ob desetih sodelavcih v službi imam enega, ki se vozi na delo okrog 35 km in dva, ki se vozita več kot 60 km (v eno smer, da ne bo pomote in ne po avtocesti!). Pa nobenega še nisem slišal jamrat!

Povezane objave:



3 komentarji:

Alex van der Volk pravi ...

Ne morem se zadržati, ponavljam kar sem napisal pri Hadu:

Človeku je bilo res hudo, ko jih je gledal pri javljanjih, solze starejšega možakarja so me dobesedno ganile, ampak vseeno sem dal Lahovniku prav. Naj država rešuje kar je mrtvo? Zakaj, da bo zanemarila nekaj kar je veliko bolj perspektivno. Se mi je pa zdelo zanimivo, ko je izjavil prispodobo o živem mrliču, ker sem si rekel, da ga bodo zdaj delavci razumeli kot da je tako imenoval njih. In ja, itak, da se je zgodilo točno to, sploh ni bilo dvoma. Pa fore o prekvalifikaciji, češ da zakaj bi se tega lotili, ko pa so izšolani za poklic, ki jih veseli. Dragi moji delavci, če jaz jutri izgubim službo bom šel praznit smetnjake ali pometat ceste (ali pa delat v Interspar), čeprav me delo na črpalki veseli in v njem uživam. Tako pač je, ne morete pričakovati, da bo država popravljala kar so zajebali drugi.

Tudi sam sem veliko bolj za socializem ampak včeraj so se tisti delavci (ki si za svojo usodo res niso krivi) resnično obnašali kot kup nevednežev, ki si misli, da je Lahovnik superman, ki bo njihovo tovarno spet spravil v sam vrh svetovne usnjarske industrije. In da ne bo pomote, zelo sočustvujem z njimi, toda ne jaz, ne oni, ne Lahovnik in tudi Had ne nismo krivi, da je svet v takšnem dreku kot je

Anonimni pravi ...

Moje mnenje pri tem je, da situacija ni od včeraj, to se je vlekolo že kar nekaj let (10). Zdi se mi neodgovorno sedaj pričakovati od trenutnega ministra oz. celotne vlade, da bodo rešili, kar je že zdavnaj potonilo...tole glede vožnje pa - marsikdo se vozi v Ljubljano iz še bolj odaljenih krajev, kot sta vrhnika - Ljubljana. mi je pa smotrno, da država sedaj ponudi možnost prekvalifikacij...in nadomestil v času le teh.
Sime

Anonimni pravi ...

A čisto resno, 23 km je daleč? Haloooooo???? Znotraj Lubljane jih mimogrede narediš toliko, skorajda.
Poznam morje ljudi, mi se vozijo VSAK dan 70 km in več! In jim še na misle ne pride, da bi jokali zaradi tega. Takšno je pač življenje.
Prispevka nisem gledala in direktnega komentarja ne morem dati, ne bi bilo pošteno.Res pa je, da država nima fotokopirca, s katerim bi tiskala denar za zavožene projekte.
metuljc

Objavite komentar