ponedeljek, 10. november 2008

"Udarne novice"

"Slovenci razvili cepivo za preprečevanje raka in zmagali". Novico sem na 24ur odkril bolj po naključju. Verjetno ena pomembnejših novic zadnjega časa, pa jo na 24ur skrijejo, da jo komaj najdeš. Na glavni strani pa med top novicami "Ali je Mirna biseksualka", "KMETIJA: Sprovociral jo je do solz" in podobno. Boli me kurac, če je Mirna biseksualka. Zaradi mene je lahko tudi albino črnka, zeleni vanzemaljac ali glista, ki se hrani z mineralnimi snovmi vročih podmorskih izbruhov. Baje da je tudi pevka. Ja pa ja da, da se ne bom vsral od smeha. Pa Urša Čepin in Damjan Murko sta tudi pevca. Eden sam sebe celo kliče "štajerski slavček". Kolikor sem lahko sam slišal, je bolj sraka, kot slavček, pa naj mi srake oprostijo primerjavo. Ampak pustimo zdaj naše "estradnike" pri miru, tokrat me muči izbor top novic na naših portalih (da ne bo zgledalo, da samo 24ur kritiziram). Čisto vseeno mi je za take "novice", dokler me z njimi ne posiljujejo na čisto vsakem portalu. Zgleda, da je edini kriterij pri izboru čim več klikov in debilnih komentarjev. Naslovi takih novic pa so itak vedno dvoumni ali zavajujoči. Lep primer - "Eva Longoria ima novega lepotca". Ne se sekirat za revico, seveda nima, le drug avto je kupila. Če bi se naslov glasil recimo "Eva Longoria kupila nov avto", bi bilo itak pol manj ogledov. Če bomo ozdravili raka ali AIDS, malarijo,... odpravili lakoto, se izvlekli iz gospodarske krize, ipd - koga to zanima. Raka, AIDS-a in malarije nimamo (vsaj večina ne), lačni tudi nismo prevečkrat, dokler imamo računalnik in internet ter čas za branje in komentiranje "udarnih novic" pa tudi krize pri nas še ni. Torej - živele "udarne novice"!

Povezane objave:



Ni komentarjev:

Objavite komentar