torek, 11. november 2008

RTV Slovenija

Po umiku vseh športnih prenosov iz programa RTV Slovenije (regijska tekmovanja gimnastike in podobnih "športnih" dogodkov, ki privabijo nekje okrog 5 gledalcev, ne štejem), je zdaj na vrsti še izbor za Miss Slovenije. Baje da ni denarja. Seveda ga ni, ko pa ga ob prevelikem številu zaposlenih razmetavate tudi za razne lastne produkcije, ki si ne zaslužijo mesta niti na najbolj zanikrnem lokalnem kanalu. Trenutno me najbolj bode v oči Đurojeva serija "Brat bratu". Prav deprimiral me je tisti del, ki sem ga pogledal. Pa sem "Bedake in konje" dostikrat z veseljem pogledal. Mogoče sem preveč pričakoval, ampak prvo vprašanje, ki se mi je postavilo, je bilo: "Kaj nam je bilo tega treba"? Originalu se žal ne približa niti na kilometer. Raje bi nam zavrteli stare dele originala, pa bi bil bolj vesel. Angleški humor je pač angleški, Đuro bi naj raje ostal pri svojem (bosanskem ali kakršnemkoli že je bil). Nas je prav tako nasmejal, mogoče še bolj. Močno upam, da bo Đuro še kaj popravil te brate, glede na njegova prejšnja dela. Sicer nisem kakšen zagret gledalec TV-ja, še najmanj športnih prireditev, kjer pogledam kakšno zlato ligo ali olimpijske igre, pa mogoče svetovna prvenstva recimo nogometa. Tudi Miss Slovenije ob vseh podobnih prireditvah nisem gledal redno, včasih pa vendarle. Se mi pa zdi, da so to vseeno oddaje, ki pritegnejo precej gledalcev in bi se že zaradi tega moral najti denar za njihovo predvajanje. Ker ga očitno pač ni, bo pa Tadeja vsaj dve leti misica. Za razliko od nekaterih prejšnjih misic mi je čisto simpatična in naravna, pa tudi poje ne :) in ji privoščim še kakšno leto uživanja v tej "funkciji". Predlagam pa RTV-ju mogoče še ukinitev redkih dobrih oddaj, pa naj nam vsaj tistih 11 eurov mesečno privarčuje. Tako mimogrede, pri 700.000 gospodinjstvih v Sloveniji to nanese skoraj 8 milijonov eurov mesečno. Čeprav vem, da ne gre celoten znesek v vašo hišo, bi zraven prihodka od vseh reklam, s katerimi nas zasipate med oddajami, moralo zadostovati tudi za kakšen izbor najlepše Slovenke! Dajte nam vsaj malo iger, kruh si bomo že nekako prislužili sami!

Povezane objave:



Ni komentarjev:

Objavite komentar