četrtek, 23. julij 2009

NLB, ne vem zakaj

Plastične kartice namesto denarja so zame ena boljših pogruntavčin. Nabereš robo, vržeš kartico na blagajno in vpišeš PIN kodo, ali se podpišeš. Vseeno pa se včasih najde kakšen kiosk-sladoledar ali burekđilnica, ki ne sprejema drugega, kot gotovino. Da v takih primerih ne bi ostali praznega želodca, so si banke izmislile škatle, v katerih lahko plastični denar zamenjate za ta pravega.

Omenjene škatle, poimenovali so jih bankomati, so skoraj tako dobra pogruntavščina, kot plastični denar. Banka napolni škatlo s kupom denarja, sami pa vstavimo kartico in vpišemo poljubni znesek (OK, v okvirih limita in stanja na bančnem računu), ki bi ga radi dvignili v obliki gotovine. Težava nastopi, ko v bankomatu zmanjka gotovine.

In ravno to se mi je zgodilo zadnjo nedeljo na bankomatu Nove Ljubljanske banke (kjer imam tudi odprt bančni račun). Čeprav se mi zdi to podobno, kot če bi v gostilni zmanjkalo pijače ali da bi zgoraj omenjenemu sladoledarju zmanjkalo sladoleda, se zaradi tega nisem dosti vznemirjal. Navsezadnje živim v mestu, kjer so bankomati posejani precej na gosto. Najbližji je bil bankomat banke Hypo, ki mi je brez problema izpljunil želen drobiž (ki je še isto minuto romal k bližnjemu sladoledarju).

Na bankomat brez gotovine sem že pozabil, dokler se nisem danes prijavil v Klik (aka NLB-jeva spletna banka) in ugotovil, da me je NLB za nevšečnost s svojim praznim bankomatom, za pešačenje do drugega bankomata in dvig gotovine na njem "nagradila" z 0,47 EUR "nadomestila za dvig - BA druge banke", kot so zapisali v opisu knjižbe. Res krasno! (Mimogrede, tudi za prijavo v Klik bom moral banki plačati provizijo.) Svinjarija se mi zdi, da sploh zaračunavajo takšne storitve, čisti nateg pa so cene teh storitev.

Gospodom na NLB-ju bi svetoval, naj čim večkrat spraznijo svoje bankomate, saj bomo tako stranke prisiljene dvigovati gotovino na bankomatih drugih bank. NLB pa naj veselo pobira "nadomestila za dvig - BA druge banke".

Že nekaj časa mi gredo ti lopovi na jetra, ampak (priznam) sem bil prelen, da bi zamenjal banko. Že s tisto provizijo za uporabo Klika (mesečno 0,65 EUR) so me pošteno razkurili, tole nadomestilo za dvig na bankomatu druge banke pa je zame dokončno preveč. Ko k temu prištejem še vsa "nadomestila" - za plačilo položnic (0,33 EUR na položnico), za trajnike (0,20 EUR na trajnik), za vodenje računa (7,30 EUR mesečno), mi tako letno izpulijo za okrog 200 EUR raznoraznih provizij!

Tako je zdaj padla dokončna in nepreklicna odločitev - zamenjava banke. Zdaj upam samo, da niso vse banke pri nas enake! Če ima kdo kakšen pameten predlog, na katero banko naj prenesem račun, se priporočam. Lahko kar v komentar temu sporočilu. Najpomembnejši so mi čim nižji stroški in dobra spletna banka, predvsem možnost shranjevanja predlog plačilnih nalogov (da jih ni potrebno vsakič ponovno vpisovati).

Adijo NLB!

Povezane objave:



5 komentarjev:

Đinx pravi ...

Sparkasse
NLB sem zapustil že pred ohoho časa

Domen pravi ...

Unicredit. Zastonj lahko dvigaš denar na kateremukoli bankomatu. Pa prijazni so tudi bolj...

Anonimni pravi ...

Hranilnica LON iz Kranja.

Pris pravi ...

NLB sem zapustil že pred več kot dvema letoma ravno zaradi teh provizij za dvig denarja na "tujih" bankomatih, saj sem imel v bližini takratne službe le SKB bankomat in bi zaradi malice in poslužbenih pijačk na ta način zapravil ohoho denarja.

Občutek imam, da NLB kot največji banki dol visi za "male" komitente (tj. fizične osebe), saj jih s temi provizijami dobesedno odganja. Sam sem se odločil za BankAustria (sedaj UniCredit) in zaenkrat nimam nobenih pripomb.

En Kovač pravi ...

Zaenkrat hvala vsem.
Bom malce preveril pogoje pri Unicredit-u in Sparkasse, pa se potem odločim. LON pa mi je malce s poti :)

Objavite komentar